KAYMAKAM ŞIKTAŞ, TENİS KORT YAPILACAK ALANDA İNCELEMELERDE BULUNDU

Gündem - 2026-06-25 16:16:11

KAYMAKAM ŞIKTAŞ, TENİS KORT YAPILACAK ALANDA  İNCELEMELERDE BULUNDU
Bu içerik 389 kez okundu.

Haber Merkezi

    Gökçebey Kaymakamı Rüveyda Kahraman Sıktaş, Gökçebey Gençlik Merkezi yerleşkesine yapılacak tenis kortu alanında incelemelerde bulundu.

    Kaymakam Şıktaş’ın bu inceleme ziyaretine Gökçebey Belediye Başkanı Vedat Öztürk ve Çanakcılar Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Sezai Çanakcı da eşlik etti.

    Yapılan saha ziyaretinde, ilgili daire amirlerinin de katılımıyla tenis kortunun yapılacağı alan yerinde değerlendirilerek proje planlaması hakkında istişarelerde bulunuldu.

KAYMAKAM ŞIKTAŞ, TENİS KORT YAPILACAK ALANDA  İNCELEMELERDE BULUNDU

KAYMAKAM ŞIKTAŞ, TENİS KORT YAPILACAK ALANDA İNCELEMELERDE BULUNDU

16:16 - Gündem

DEVREK’TE SİMİT FIRINI MÜHÜRLENDİ

DEVREK’TE SİMİT FIRINI MÜHÜRLENDİ

12:09 - Gündem

ATATÜRK ORTAOKULUN’DA MEZUNİYET TÖRENİ YAPILDI

ATATÜRK ORTAOKULUN’DA MEZUNİYET TÖRENİ YAPILDI

10:39 - Gündem

ZONGULDAK’TA ORMANLARA GİRİŞLER YASAKLANDI

ZONGULDAK’TA ORMANLARA GİRİŞLER YASAKLANDI

22:20 - Gündem

DEVREK’TE SİMİT FIRINLARI DENETLENDİ

DEVREK’TE SİMİT FIRINLARI DENETLENDİ

16:15 - Gündem