Reklamı Geç
Advert
Advert
Advert
Advert

BAŞKAN ÖZTÜRK İSTİFA ETTİ

Gökçebey Belediye Başkanı Vedat Öztürk, İYİ Parti üyeliğinden istifa ettiğini açıkladı.

BAŞKAN ÖZTÜRK İSTİFA ETTİ
Bu içerik 769 kez okundu.
Advert

Gökçebey Belediye Başkanı Vedat Öztürk, İYİ Parti üyeliğinden istifa ettiğini açıkladı.

2019 yılında İYİ Parti’ye üye olan ve gerçekleştirilen yerel seçimlerde Gökçebey’den partinin tek Belediye Başkanı seçilen Vedat Öztürk, istifa ettiğini açıkladı.

 Sosyal medyadan paylaşımda bulunan Vedat Öztürk: “Çok değerli Gökçebeyli hemşerilerim, İki dönemdir bana vermiş olduğunuz destekle bana belediye başkanı olma gururunu yaşattınız.

Bende bu kutsal görevde verdiğiniz desteğin karşılığı olarak sizlere en iyi şekilde hizmet etmeye çalıştım.

Görüldüğü lüzum üzerine 2019 yılında üye olduğum İYİ Partiden bugün itibari ile üyeliğimi sonlandırmış bulunmaktayım.

Bu süreç içinde önemli bir misyon üstlenmiş olan ve bu uğurda birlikte yol yürüdüğümüz, özveriyle hizmet eden tüm yol arkadaşlarıma şükranlarımı sunar kamuoyunun bilgisine arz ederim.”

 

 

Advert
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİRX
ATATÜRK ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİNİN BÜYÜK BAŞARISI
ATATÜRK ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİNİN BÜYÜK BAŞARISI
100. YIL CAMİ 5 AY SONRA YENİDEN İBADETE AÇILIYOR
100. YIL CAMİ 5 AY SONRA YENİDEN İBADETE AÇILIYOR