Haber Merkezi
Gökçebey Belediye Başkanı Vedat Öztürk, İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) ve Türkiye Belediyeler Birliği (TBB) tarafından belediyelerine süreli olarak tahsis edilen damperli kamyon ve kazıcı yükleyicinin teslim sürecinde görev alan yetkilileri makamında ağırladı.
Başkan Öztürk, Gökçebey’in hizmet kapasitesini artıracak araçların Gökçebey’e kazandırılmasından dolayı İBB ve TBB’ye teşekkür ederek desteklerinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Süreli olarak tahsis edilen araçların teslim alınmasının ardından, Başkan Öztürk, belediyeye ait iş makineleri ve ekiplerle birlikte kanalizasyon çalışmalarına başlanacağını, söyledi.
Öztürk, belediyeye kazandırılan araçların Gökçebey’e ve vatandaşlara hayırlı uğurlu olması dileğinde bulundu.







