Reklamı Geç
Advert
Advert
Advert
Advert

GÖKÇEBEY BELEDİYESİ KANALİZASYON ÇALIŞMALARINA BAŞLIYOR

GÖKÇEBEY BELEDİYESİ KANALİZASYON  ÇALIŞMALARINA BAŞLIYOR
Bu içerik 352 kez okundu.
Advert

Haber Merkezi

     Gökçebey Belediye Başkanı Vedat Öztürk, İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) ve Türkiye Belediyeler Birliği (TBB) tarafından belediyelerine süreli olarak tahsis edilen damperli kamyon ve kazıcı yükleyicinin teslim sürecinde görev alan yetkilileri makamında ağırladı.

     Başkan Öztürk, Gökçebey’in hizmet kapasitesini artıracak araçların Gökçebey’e kazandırılmasından dolayı İBB ve TBB’ye teşekkür ederek desteklerinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

     Süreli olarak tahsis edilen araçların teslim alınmasının ardından, Başkan Öztürk, belediyeye ait iş makineleri ve ekiplerle birlikte kanalizasyon çalışmalarına başlanacağını, söyledi.

     Öztürk, belediyeye kazandırılan araçların Gökçebey’e ve vatandaşlara hayırlı uğurlu olması dileğinde bulundu.

Advert
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİRX
KAYMAKAM ŞIKTAŞ, TENİS KORT YAPILACAK ALANDA  İNCELEMELERDE BULUNDU
KAYMAKAM ŞIKTAŞ, TENİS KORT YAPILACAK ALANDA İNCELEMELERDE BULUNDU
DEVREK’TE SİMİT FIRINI MÜHÜRLENDİ
DEVREK’TE SİMİT FIRINI MÜHÜRLENDİ