Reklamı Geç
Advert
Advert
Advert
Advert

KAYMAKAM ŞIKTAŞ, TENİS KORT YAPILACAK ALANDA İNCELEMELERDE BULUNDU

KAYMAKAM ŞIKTAŞ, TENİS KORT YAPILACAK ALANDA  İNCELEMELERDE BULUNDU
Bu içerik 356 kez okundu.
Advert

Haber Merkezi

    Gökçebey Kaymakamı Rüveyda Kahraman Sıktaş, Gökçebey Gençlik Merkezi yerleşkesine yapılacak tenis kortu alanında incelemelerde bulundu.

    Kaymakam Şıktaş’ın bu inceleme ziyaretine Gökçebey Belediye Başkanı Vedat Öztürk ve Çanakcılar Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Sezai Çanakcı da eşlik etti.

    Yapılan saha ziyaretinde, ilgili daire amirlerinin de katılımıyla tenis kortunun yapılacağı alan yerinde değerlendirilerek proje planlaması hakkında istişarelerde bulunuldu.

Advert
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİRX
KAYMAKAM ŞIKTAŞ, TENİS KORT YAPILACAK ALANDA  İNCELEMELERDE BULUNDU
KAYMAKAM ŞIKTAŞ, TENİS KORT YAPILACAK ALANDA İNCELEMELERDE BULUNDU
DEVREK’TE SİMİT FIRINI MÜHÜRLENDİ
DEVREK’TE SİMİT FIRINI MÜHÜRLENDİ